onsdag, november 01, 2006

Kåre

Mellom bleieskift og stikkpillestikking er det viktig med adspredning for tankene. Da jeg ikke fikk svar på mitt frieri ( :-( ), avledet jeg frustrasjonen og aggresjonen andre steder. Lucky me, Vampus er under tungt angrep for tiden. Debatten dreier seg om etikk og har episke dimensjoner! VG ( <3 ) tok saken på strak arm, og åndseherskerne fikk skremmende visjoner om fremtiden. Selv om kronikken var god nok, og Vampus nok ikke tenkte seg godt om da hun trykket dette, er det en smule sykt at denne saken skulle utløse rundt 200 mer eller mindre seriøse kommentarer.

Når slike viktige prinsippsaker herjer som verst, er det godt å vite at dere har spølefuglen H. til å ta debatten ned på bakkeninvå! Personlig står jeg nok bak 10-20 av innleggene i debatten, mye på grunn av for mye fritid. Innlegg som f.eks.

Anders H said...
"Hvis man finner/skaffer seg
nakenbilder av Vampus,
er det lov å publisere disse?"

og

Anders H said...
"Alt koker ned til en ting.
Hvis Vampus sender meg et
frekt blottebilde av seg
selv jeg kan publisere,
så skal jeg tilgi henne
på vegne av Conradi! Aldri
har god samvittighet vært
billigere! Hva blir det til?
Jeg lover å sladde!"

Til slutt kom gledesdreperen machiiavelli (no) med utspillet:

Machiavelli (No) said...
"Vel, la oss si det sånt,
du er 20 år og student. En
seriøs ung mann; muligens
med verden på sine skuldre.

Men for folk flest vil nok
dette være for en bagatell
(om noe i det hele tatt negativt)
å regne.

Lighten up, det finnes tusenvis
av langt viktigere saker en etisk
veileder kan engasjere seg i! ;)


M

Ps. Du er ikke tilfeldigvis i SLEKT
med Kåre da? Du er jo blant de som
har vært mest på VamPus i denne saken...
Peace out."

Dette satte en effektiv stopper for argumentering såvell som den gode stemningen som hadde hersket i debatten. Med et fikk munngemenget et surt drag av hån over seg...
En sart person som meg takler hersketeknikker dårlig, særlig i offentligheten.

Innlegget stod selvsagt ikke ubesvart, men debatten har nå to offere, Kåre og H. ;`(


Som alltid når jeg føler meg forsmådd søker jeg til hjemmlige trakter. Sydhavsnektar skuffer aldri (hvis du surfer den ene gangen i året den oppdateres...). Dette årets godbit var Dictionaraoke. Med denne URLen ble natten lang, sjingrende og munter igjen.

Videre slenger jeg ballen til Jay Bilbao, når får vi din juridiske analyse av Conradisaken?

6 kommentarer:

Tobias sa...

La oss få vekk Vampus og hennes libralisme fra blogg himmelen og ned i søla, hun har helt klart fortjent d.

Anders H sa...

Haha, jeg liker kampånden, men jeg tror ikke denne saken vil senke Vampusskipet...

Anonym sa...

Deilige bilder synes jeg.

Anders H sa...

bilder?

Anonym sa...

tror han refererte til bildet av deg...mmm deilig...

Anders H sa...

åååh... *blush*