søndag, oktober 29, 2006

Rått kjøtt

Personlig ser jeg på meg selv som en harmløs moromann. En fyr som liker å tulle rundt, på et infantilt nivå, med relativt uskyldige saker i media. Kanskje jeg prøver å kaste ut en liten brannfakkel i ny og ne, men bare en liten en! Når det er sagt, kan jeg ikke nekte for at jeg kjenner det går varmt nedover leggen min når jeg leser Sheik Taj Din al-Hilali`s uttalelser om voldtekt og skyldfordeling. Som forsvarer av mennesker som støtes ut av samfunnet, kan jeg ikke annet enn å felle en tåre når en slik furie av en bredside rettes mot voldtektsmannens motstandere! Bare det lyriske aspektet ved utsagn som;
"If you take out uncovered meat and place it outside on the street, or in the garden or in the park, or in the backyard without a cover, and the cats come and eat it ... whose fault is it, the cats or the uncovered meat?
"The uncovered meat is the problem!"

Aye, dette er en mann som helt tydelig vet hva han snakker om! Han har solid innsikt i den mannlige seksualitetens uoverskuelige kraft og potens! Spesielt liker jeg at lignelsen hans beskriver menn som søte små kattepuser, det er jeg helt enig i...

Men dette er bare en intro til mitt lille skudd i mørke, i håp om at vedkommende besøker siden:


Dine ord flyter som fløte, fjellbekk og rim fra rappe-Ravi. Med mystisk identitet og lekende dekknavn overfaller du fugleunger fra anonymitetens mørke! Med resonnementer som blender og forfører trollbinder du meg. Hvis jeg er en katt, er du min svakhet slik rått kjøtt får katten til å slutte å tenke! Jeg vil innhylle deg i en rødsvart hijab og lovprise deg med liberalerparoler om hvordan du er en sterk kvinne!

Fjordfitte, vil du gifte deg med meg?



Jeg hadde også tenkt å dele med dere hvordan et mannlig kjønnsorgan kan beskrives som et kjøttkakemåltid, bare det utsettes for sopp, men gjør ikke det av hensyn til min egen selvsensur. Mitt yrke har faktisk skjulte poetiske aspekter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enig. Det er helt latterlig at jenter skal måtte dekke til kroppene sine!

Anonym sa...

Katter sier du?
YarrH!

Herlig Anders,herlig.


Sjue