tirsdag, november 07, 2006

Hjemme

Klokken er 0730. Jeg går inn døren. I gangen sitter det en gammel mann og onanerer. Blikket et tomt og fraværende, han enser meg ikke. Jeg går forbi han. I stua sitter det en overvektig, eldre herre, urin drypper fra den ene leggen. Jeg føler meg hjemme. "Kåre, har du hatt et lite uhell?". En kvinne går bort til den urinerende mannen. Jeg går videre innover. I det fjerne uler en dement person et langtrukkent hyl. Jeg stusser over om dette kan være vond drøm. En gammel dame sitter i rullestolen og gråter mens hun ser opp på toaletdøren. Nei, dette er virkeligheten. Ja, jeg gleder meg til Jul...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Redigerte du innlegget eller er det jeg som begynner å bli dement?
Kanskje du kan sende ned noen av de dropsa du forer de gamle onanistene med.
Når det er sagt er det virkelig herlig å høre om det spenstige og farverike livet på gamlehjemmet, det varmer å høre om inkontinens og onani nå om det nærmer seg jul.

Takk skal du ha Anders, dette setter meg i skikkelig julestemning!

PS: hva er liksom galt med inkontinens?

Anders H sa...

Har jeg hata mot inkontinens? Selv føler jeg at jeg har hyllet inkontinens som et symbol på verdighet...

Anders H sa...

Ja, jeg redigerer litt av og til. Politikken jeg om skriver på denne bloggen blir ofte veldig ufullstendig og jeg finner det egentlig vanskelig å harselere over. Skal jeg skrive politikk skal jeg ta eg bedre tid, ikke bare komme med uinteressant bashing slik som mange andre blogger gjør det. F.eks. Copy/Paste artikkel fra vg.no mens man hyler "se hva jeg sa omfg dumme [insert høyre/venstre here] idioter".

Anonym sa...

Godt å høre Andy!

Men! Når det er sagt, så må du foreta en kontroll av oppdateringrutiner! Skjerpings Andy! Vi krever og trenger oppdateringer.
Vi visner hen og dør må du vite...

Forresten, jeg og Madammen har startet egen blogg. Mitt første innlegg skal hete "Emoer - Fittefolk". Dette tittelen kom fra en kollega en sen kveld på en vaktpost. Han liker heller ikke emoer som du skjønner.

Så, der er mæget at se fræm till.

Anders H sa...

Gi meg en URL ;)

Uansett, selv om jeg har lyst til å fylle denne bloggen med politikk så innser jeg at formatet funker dårlig til det formålet. Hadde jeg jobbet i en stilling som ga meg spesiell insight eller noe hadde saken vært en annen. Når det kommer til andre typer innlegg er det kunst og kommer uforvarslet svevende på en sky av fantasi og tryllestøv. Aint nothin` I can do about that : /

Anonym sa...

Jeg synes da denne "svevende skyen av fantasi og tryllestøv" virker som en knakanes inspirasjonskilde. Jeg synes du skriver knallbra, om ikke den litterære kvaliteten er en sekser så er iallefall humoren det. Jeg har i og for seg alltid likt den sjuke måten du ser ting på og de sjuke orda du beskriver det med, som for eks "svevende skyen av fantasi og tryllestøv".

Du vet, seriøsitet er og blir bloggerns bane Anders. Det er bare insidere og nerder som kan skrive seriøse bra blogger.

URLen kommer asap. Må bare finne ut av selve outlayen på bloggen.