tirsdag, oktober 10, 2006

Stil

Hasteoppdatering for å vise de kjære lesere denne nydelige lille stripe:



Videre vil jeg også vise alle dere som leser denne bloggen, men som ikke ellers er så aktive innen bloggsfæren, en fin liberalerblogg. Bloggen heter Biffsnadder og bloggern er Bjørn "Bønna" Solvik.
Småkjent lokalpolitiker fra Honningsvåg. Jeg skal ikke hetse Bønna, ei heller argumentere mot han (enda), siden det han skriver på bloggen sin er hendelser fra eget liv, samt dødsønsker over Fidel Casto. Det jeg derimot skal, er å vise til en av kampsakene hans. Deretter vil jeg vise til bildet av Bønna fra et etegilde med "Gourmetklubben, Feit som Faen". Dere har nå sikkert skjønt at dette er en person man burde merke seg i bloggsfæren, om ikke annet for fine spisebilder.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://biffsnadder.blogspot.com/2006/10/med-min-mening.html