søndag, oktober 22, 2006

Sex og vold

Monolog:
Pål says:
aoaoa
Pål says:
fak
Pål says:
kjeften min er voldtatt
Pål says:
the pain
Pål says:
bunnen i gastromaten fallt ut
Pål says:
herre jemini
Pål says:
vet du hvor mye salt det er i den dritten der
Pål says:
gastromat over alt
Pål says:
shit
Pål says:
jeg må spy

Gastromat er føkka. Det er mye salt i de greiene der...

Lykken står den kjekke bi, nylig hjalp Jørgen meg finne tilbake til en gammel kjenning; Rob Clarke! Denne fyren er the shit innen homoerotisk grafikk. Klassikeren Old Wild Wild West, et homovinklet drama om seksualisert vold, er et must for alle som vil forstå mannlig seksualitet!

Forøvrig har jeg nylig sett filmen Hard Candy. Historien omhandler en tennårig jentes hevn over en antatt pedofil, og
kan best beskrives som en detaljert filming av slow motion kastrering. Mye emo og gråting, mye magevrenging. Filmen skal ha kudos for å stille opp et slags forsvar av tabumennesker a lá voldtektsovergripere i vårt samfunn. Se denne filmen, om ikke annet for å se Ellen Page som en slags ultimate, underage, horror femme fatale.

Enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halla mann

Vil bare meddele at den altfor twista og sjukt herelige bloggen din er blitt en av mine ukentlige høydepunkt. Da benker jeg meg til med en kopp kaffe, kleenex til å tørke tårer og en aldri så liten kjeks...


Du er og blir en syk syk mann Anders. Herlig sådan.

Men tjænesten kaller...jeg må..eh, drikke kaffe og spise sjokoladeis.

Snakkes!