torsdag, september 21, 2006

Paybacktime

Det finnes dager da moralister, som meg selv, kan miste alt mot og lure på om det finnes noen rettferdighet i verden. I disse mørke stunder trekker man seg tilbake og vurderer sine ord nøye. Når Hitler var på fremmarsj og det Tredje riket var et nesten uungåelig faktum i manges øyne, tipper jeg mange moralister måtte tenke seg om to ganger før de preket om menneskerettighetenes ubøyelighet.

Akuurat nå er det gode tider for moralistene. Irak går til helvete, Amerikansk økonomi suger og Hansen har mistet all autoritet.
Men noen av de mer symbolske seierene er f.eks at Steve Irwin fikk smake sin egen medisin og ble fatalisert av en Piggrokke. Like etterpå blir bilhora Richard Hammond stygt kvestet i en bilulykke. Ironisk nok het bilen "Vampire-Car" og skulle slå verdensrekorden. Desverre kom han ikke høyere enn 450 km/t.

Jeg føler at moralen er på et streak, tipper det vil annonseres flere innhentede skjebner snart, I`ll keep you posted!

Update:
"Ulykken fant ikke sted i forbindelse med arbeid, og politiet vet derfor ikke hvorfor 26-åringen befant seg oppe i stillaset.". Vel, det vet jeg. De var kanon drita og trodde stillas var gøy. Har noen hørt fra Jørgen og Pål i det siste?

1 kommentar:

Anonym sa...

Digg at de to tok kvelden, det var faen meg tide.