torsdag, september 28, 2006

Den store forbrukertesten av Inkontinens- og pleieprodukter!

En god del av dere ønsker kanskje å vite mer om inkontinensprodukter! Som selvutnevnt ekspert etter flere erfaringsrike uker i yrket hjemmepleier, har jeg nå tatt på meg å skrive en forbrukertest av denne tabubelagte produktgruppen. Kriteriene er; design, fordi også inkontinente vil være attraktive. Hygiene, fordi hygiene er digg. Effektivitet, fordi ingen vil ha en gretten hjemmepleier!

Tena Pants:
Dette er et uhyre hendig produkt. For det første suger dette produktet villt og heftig, på en positiv måte!
Selv om den erfarne hjemmepleier vil suplere denne bleien med et par innlegg av ymse sort, slik at den kan brukes gjennom flere lekasjer, betyr ikke dette at Tena pants ikke gjør jobben sin! At du slipper å vaske undertøyet, men kan bare slenge det i søppelposen etterpå er heller ikke noe drawback. Noen pasienter klager over at den klør en smule, noe som uansett er vanskelig å unngå i denne bransjen. + for "1-size-fits-all" og "easy-up-and-go".
Fem av seks urindråper.

Conveen selvklebende uridom:
Hva skulle vi gjort med slagpasienter uten denne fantastiske kondommutanten!?
Det skal nevnes at bieffekter som vannblemmer og allergiske reaksjoner forekommer, men dette er en liten pris å betale for et produkt som samler mer urine enn noen bleie, og atpåtil er mer hygienisk. Litt klønete å feste, men en øvet hjelpepleier vil ikke ha store problemer med jobben, uansett fasong!
Fire av seks urindråder.


Paralgin
Forte:

Heftig smertestillende orale og anale stikkpiller. Disse smådjevlene undertrykker selv de heftigste dødskramper og lårbeinsbrudd! Høylytt snøfting og skingrende smerteskrik forandres på et øyeblikk til gurglende, fornøyd grynting. Sammen med morfintabeletter er dette pillen som gjør der fysisk mulig å være hjelpepleier på heltid.
Seks av seks stikkpiller.

Tiopental:
Middelet som sender klienter inn i drømmeland raksere enn du kan si "herionoverdose"...
Seks av seks stikkpiller.

Personheiser:
Når ryggen streiker og kiloene ligger tungt i senga er det ingenting som er bedre enn en skikkelig pesonheis.
Dansen går lett over gulvet når den funsksjonehemmede henger i en kran på velsmurte hjul! Litt mye arbeid og en smule klumpete, men ellers helt obligatorisk for den profesjonelle hjelpepleier!
Fem av seks urindråper.

1 kommentar:

Anonym sa...

HERRE!!!

Så mye har jeg faen meg ikke ledd siden Fyksen trodde Ole i et øyeblikk av mummel sa "Jeg har ubeskrivelige rumpesmerter".

Jeg mener "5 av 6 urindråper"?!
Se`est Genial!
Jeg kommer til å følge bloggen din med tårevåte argus øyne frem til jeg kommer hjem til Norge igjen. For fy faen for noen morsomme posts! Satan!

Ser forresten har fått jobb på Hammartun, meget frekt Anders! Grattis!
Men, nu må jeg vet gjøre noe fornuftig, som å sove, klokka er halv fire om natte her nede.

Vi snakkes Hegvik.

Sjue- Tha Grand Mastah of the Kreutzfeldt Jacobs Slamh!