onsdag, februar 07, 2007

El Mirador

Naa har en del planer startet aa surre i hodet mitt om hva jeg skal foreta meg etter mitt Ecuadoropphold. El Mirador Er det som tenner mest for oyeblikket. Klarer jeg aa finne en gruppe som er interessert i aa gjennomfore denne turen med meg blir jeg overlykkelig. Konseptet er like digg som Indiana Jones. Reisemaalet inneholder nemlig verdens hoyeste Mayapyramide, og det ligger 70 km inn i den tetteste jungelen. En vanlig ekspedisjon tar normalt fem dager, dette er inkludert en hel dag paa selve siten. Her snakker vi nesten urorte ruiner i totalt gjenvokst jungel (de fleste pyramidene i komplekset er totalt gjenvokst). Det eneste problemet er at jeg maa arrangere turene selv og guidene snakker kun spansk. Klarer jeg ikke aa faa kontakt pr. mail maa jeg antagelig dukke opp i Florense (Guatemala) en uke i forveien for aa prove aa finne en gruppe aa reise sammen med. However, forelopig har prosjektet kostet mer enn det smakte. Jeg har sendt en del mailer uten aa faa noe svar.

Forovrig sitter det en ung mann og chatter paa homsechat med nakne menn ved siden av meg. Dette underholder meg av flere aarsaker, kanskje mest fordi Ecuador er "95% katolsk" og inettcafeen jeg sitter paa er smekkfull.



(Bildet: Fiskesuppe a la El Guambra)


(Kilde: PBFcomics.com)

1 kommentar:

knut s sa...

Hva med abort? pro el. con? Eller er det å regne for aktiv dødshjelp? Indiana Jones-oppdraget hørtes rått ut.