tirsdag, mars 27, 2007

Canoa 2


Har ikke oppdatert paa en stund naa. Det er fordi skolen slutta osv. osv.

Har brukt tiden paa aa flytte stuff rundt og flykte til kysten pga. daarlig vaer. Destinasjonen var Canoa. Dette stedet er bare vanvittig deilig. Naar jeg faar uploada skal jeg poste litt bilder, men inntill videre faar dere noye dere med ord. Denne gangen dro vi som en behagelig trio med avslappede og behagelige mennesker. Caitlyn Fleck (her som blond gledespike til hoyre paa bildet), Hallvard (her som blond gledesgutt) og jeg. Forstnevnte er ogsaa fan av Ulysses, noe som gjorde turen en god del mer interessant for meg.

Skal oppdattere denne posten litt senere, naar jeg har bilder osv.

Konkurranse:
En av mine mer observante venner har betvilet at min sekk veide 40-50 kg paa turen til Ozogochene. Jeg kan innromme at 50 kg var en litt friskt, men 35 til 40 kg er realistisk!

argumenter for:
- Jeg hadde pakke for det meste vann og hermetikk i en 60 liters sekk. Hermetikk og vann for tre dagers gaaing.

- Kay hadde liten sekk og guttene maatte ta deler av hennes opppakning.

argumenter mot:
- Christian Uthus kan til nods gaa med en 25 kg tung sekk

- 4 hermetikkbokser veier 1 kg (ikke sant!)

- 10 liter vann veier 10 kg.

Entonces, anslaa den mest korrekte vekten og vinn heder og aere her i bloggen. Naar jeg kommer til Antigua og moter Christian face to face skal vi sjekke ut dette i praksis og anslaa en vekt! Join inn dere ogsaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Regner med at din sekk veide 23 kilo. Basta bommmelilom!
Gleder meg forsåvidt til videre bilder av lær og røyk!

Cheerio and take care

Anders H sa...

Faen, sekken ble veid til 40+ pund, ikke kg...

Jeg kapitulerer