fredag, mars 09, 2007

Bendiks tvilsomme eventyr.

Dere er sikkert oppdaterte paa litt av hvert, men jeg tenkte det kunne vaere fint at bendik fikk litt presse for bildene sine nu. Jeg vet ikke med dere, men naar jeg ser slike bilder med kokkosdrinker, regnbuefarger og kosete menn blir jeg en anelse skeptisk...

Selv med 4 barske gutter til aa paase paa, ble det til tider ubehagelig for oss. Veldig mange fulle indere kjoerte bare rundt i byen paa jakt etter noen blaaoyde turister. Naar de foerst saa noen stormet de bort, begynte med det vanlige fargeritualet og proevde saa aa klaa saa mye de kunne





Legg inn en sedelighetsappell i kommentarfeltet hans, nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fargerik gjeng

Anders H sa...

Faen, kameraet mitt er stjaalet. Skal paa svartemarkedet i morgen for aa lete, men maa nok kjope meg et nytt ett :(

Anonym sa...

Fargerikt ja...
Hva vi virkelig driver med i india faar dere aldri vite.

Men kan naa skal jeg ut aa nattbade!

muhahaha