søndag, mars 18, 2007

Marcado Negro

Dette er bare en liten gledespost over at jeg nu har et kamera igjen! Mitt tidligere kamera ble bortfort paa grimmeste vis av hensynslose personer! De knuste mitt hjerte og sendte meg inn i dyp depresjon. Etter aa ha traalet det svarte markedet her i Quito en uke fant jeg ut at det kanskje var til det beste aa kjope et nytt kamera. Mitt nye kamera er et velbrukt, men nystjaalet, Canon Ixus. I gaar feiret vi st. patrick, og i anledningen publiserer jeg et knippe utleverende bilder av meg selv med kort haar og ny skinnjakke.

Midtlivskrisen kommer tidligere for noen enn for andre...


(Bildet: Meg ifort stilren, gronn "wifebeater" i anledning st. patricks)


(Bildet: Meg ifort plagsom homse og sigar)


(Bildet: Animert Anders H og gledespiker)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Har du begynt å røyke, Anders???

Eller snakker vi en "Bill Clinton"...?

Anders H sa...

*host*

Anders H sa...

Har nok ikke det, men skal man faa til mannehorelooken maa man nesten ha en. Dessuten ser det en anelse revolusjonaert ut...

Anonym sa...

Hørte vi tvilsomme eventyr, dere?

Anonym sa...

Heihei, døøh. Har et kort spørsmål. Var det sånn at siv.ing.-emnene i matematikk og fysikk ikke går like mye i dybden som de tilsvarende rene realfagsemnene? Eller er det bare noe du har fått for deg?

F.eks. 2 utdrag fra fysikk-hjemmesidenen på ntnu.no:

1: Ved NTNU kan du altså studere fysikk enten ved å begynne på det femårig sivilingeniørutdanning fysikk og matematikk, eller ved å ta en treårig bachelorgrad etterfulgt av en toårig mastergrad. Bachelor- og masterstudiene skiller seg fra sivilingeniørstudiet ved en noe større frihet i hvordan en legger opp studiet.

2. Fysikkundervisningen har du sammen med andre studieprogram som har fysikk som hovedprofil, bl.a sivilingeniørstudentene i fysikk og matematikk.

NÅ?!

Anders H sa...

Etter det jeg har lest/erfart:

Siving = praktisk bruk av Calculus/Algebra/whatever

Rene realfag = Teoretisk og grundig innforing i realfagene.

Men jeg har ikke gaatt siving selv, saa jeg kan ikke gaa hundre prosent god for det. Mye er selvsagt det samme...