søndag, juni 10, 2007

Kalenderen

UPDATE: flere bilder!

Her har vi noen av de omstridte bildene fra kelenderen til Caroline. Flere kommer når Knut får skjerpa seg og brent en CD.


(Bildet: Skule demonstrerer skogens gleder)



(Bildet: ...)




(Bildet: Meg inspirert av Anders Zorn)


(Bildet: Også inspirert av Zorn. Fra venstre; Skule, Anders og Iver)


(Bildet: ...)


(Bildet: De hedenske gudene vender tilbake, Livets Senter er ikke like kristelig som det en gang var...)


(Bildet: Pan; skogens og den forbudte elskovs gud)


(Bildet: Knut fersket i romantisk øyeblikk)


(Bildet: Anders H i kjent positur)


(Bildet: ...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

HVA.FAEN.?

Anonym sa...

Jeg oppfatter jørgens kommentar som "hva, uten meg?", og "faen, dette var jo litt hot"

Anonym sa...

Mmm, jeg følger deg Bendik

Anonym sa...

mmm, jeg føler jeg jævlig kvalm. jeg begynner å få et bilde av de utsekeiende opplevelsene fra turen hans: mye naken hud, mye dop, lite hunkjønn. men mann som jeg gleder meg til å joine hans frigjøring!:D

Anonym sa...

Fy faen for noen herlige bilder!